Przejdź do głównych treściPrzejdź do wyszukiwarkiPrzejdź do głównego menu
Reklama Makurat Serwis Audi w Gdańsku

Pierwszy rejs nowego promu Stena Line już na początku września

Stena Line wprowadza na trasę Gdynia-Karlskrona nowy, 240-metrowy prom klasy E-Flexer. Pierwszy rejs zaplanowano na 4 września, na godz. 21. Do końca roku koncern promowy planuje uruchomienie jeszcze jednego statku tej klasy oraz wielkości.

Autor: Stena Line

Najnowszy statek we flocie Stena Line opłynął już pół świata. W czerwcu wyszedł ze stoczni w Chinach Wschodnich, minął Singapur, Indie, Bliski Wschód i Gibraltar, a następnie obrał kurs na Morze Bałtyckie. Obecnie Stena Estelle jest już w Polsce. Stoi w Stoczni Remontowa w Gdańsku, gdzie trwają ostatnie przygotowania statku do rozpoczęcia regularnego serwisu na trasie Gdynia-Karlskrona. Pierwsze wyjście planowane jest na niedzielę, 4 września z Gdyni. Rozkład rejsów nowego statku jest już dostępny do rezerwacji.

– Jesteśmy bardzo zadowoleni, że możemy zaprezentować nowy prom Stena Estelle, który rozszerzy naszą ofertę zarówno dla klientów frachtowych, jak i pasażerów. Ten zupełnie nowy statek jest najnowocześniejszym w naszej flocie i nie ma sobie równych pod względem pojemności, wydajności i usług - mówi Marek Kiersnowski, dyrektor zarządzający Stena Line Polska. - Dzięki takim promom jak Stena Estelle oraz jej bliźniaczej jednostce - Stena Ebba, która do Polski zawita w listopadzie tego roku, otwieramy nowe możliwości nie tylko dla rozwoju naszej firmy oraz linii Gdynia-Karlskrona, ale także dla rozwoju biznesów naszych klientów w tej części Europy.

(mat. prasowe Stena Line)

 

Stena Estelle oraz Stena Ebba, to dwa największe promy typu E-Flexer, jakie dotąd zbudowano. Każdy z nich ma długość 240 metrów, oferuje 263 kabiny, miejsce dla 1200 pasażerów oraz pojemność ładunkową wynoszącą 3600 m. Nowe statki mają zapewnić zwiększenie przepustowości trasy Gdynia-Karlskrona w odpowiedzi na wzrost zapotrzebowania klientów na przewozy w rejonie południowego i wschodniego Bałtyku.

 


Podziel się
Oceń

Napisz komentarz
Komentarze
Reklama Kampania 1,5 % Fundacja Uśmiech dziecka