Rusza 2. edycja konferencji „Dobra Marka NGO 2”

Co zrobić, by organizacja pozarządowa wzbudzała zaufanie biznesu i odbiorców? Co mówić, by NGO było chętnie wspierane przez firmy? Na te i inne pytania odpowiedzą prelegenci biorący udział w drugiej edycji konferencji "Dobra Marka NGO 2". Organizatorem wydarzenia jest Fundacja RC - Regionalne Centrum Informacji i Wspomagania Organizacji Pozarządowych.
Karol
Uliczny
19.09.2022 / 17:45

20 i 21 września br. gdańska Olivia Centre gościć będzie uczestników konferencji pt. „Dobra Marka NGO 2”, poświęconej możliwościom rozwoju oraz realizacji strategii organizacji pozarządowych, sposobom ich aktywnego promowania czy budowania dobrych relacji ze środowiskiem biznesowym.

W programie rozłożonym na dwa dni, znalazły się prelekcje, warsztaty, spotkania z praktykami, założycielami organizacji pozarządowych, przedstawicielami biznesu na co dzień współpracującymi z NGO-sami.

- W grudniu, podczas 1. edycji, pokazaliśmy, dlaczego dobry wizerunek jest podstawą fundraisingu. Odpowiedzieliśmy na pytanie, jak NGO może działać, by być atrakcyjnym partnerem dla biznesu. W tym roku stawiamy kolejny krok. Konferencja ma być zachętą, by sięgnąć dalej, wyżej, śmielej. Chcemy, by NGO korzystały z rozwiązań, które okazały się skuteczne dla biznesu – zachęca do uczestnictwa Fundacja RC.

Zaprezentowany zostanie szereg narzędzi, dzięki którym organizacje pozarządowe będą mogły odróżnić się od innych i skutecznie budować relacje. Będzie można dowiedzieć się jak w praktyce wykorzystać skuteczność LinkedIn i jak otworzyć się na networking. Prelegenci zdradzą również jak skutecznie pozyskać ambasadorów. Pokażą dobry copywriting oraz sprawdzą jego siłę.

Konferencja "Dobra Marka NGO 2" jest częścią projektu “Żelazne Fundamenty. Szansa na niezależność III sektora” realizowanego przez Fundację RC. Konferencję dofinansowano w ramach Programu Rozwoju Organizacji Obywatelskich na lata 2018-2030 ze środków przekazanych przez Narodowy Instytut Wolności – Centrum Rozwoju Społeczeństwa Obywatelskiego.

Program konferencji to aż 7 składowych budowania maki i realizowania jej strategii:

  • Po co nam strategia marki? Jak ją tworzyć? Łukasz Murawski, Porozmawiajmy o marce
  • Jak budować relacje z mediami? Magdalena Skorupka-Kaczmarek, KomunikujMY
  • Po co organizacjom copywriting? Kuba Dusza, Fundacja Leżę i Pracuję
  • Potencjał relacji, czyli co może dać networking na żywo i na LinkedIn III sektorowi. Artur Sójka, Biznes Klub Polska
  • Po co nam bazy danych? Marta Dietrich, Fundacja RC
  • Monitoring internetu i mediów społecznościowych. Wojciech Chrzan, Brand24
  • Jak pozyskiwać ambasadorów organizacji? Przemysław Szaliński, Fundacja Przemek Dzieciom
  • Branding. Michał Lech, Stowarzyszenie Traffic Design

Sprawdź program bezpośrednio na stronie organizatora

Wesprzyj nas,

aby mieć wybór, alternatywę i dostęp do obiektywnej, wiarygodnej i rzetelnej informacji.
BEZ PROPAGANDY

Zawsze Pomorze Logo

 

ZAPRENUMERUJ E-WYDANIE

Zaprenumeruj

Komentarze