LPP znika z rosyjskiego rynku. O swojej decyzji firma poinformowała w komunikacie we wtorek, 29 marca.
– Polska spółka odzieżowa zakończyła operacyjne czynności konieczne do zamknięcia salonów w Rosji i dzisiaj został zamknięty ostatni z nich. Tym samym, zgodnie z wcześniejszą deklaracją, od jutra wszystkie sklepy marek należących do LPP na rynku rosyjskim będą zamknięte – poinformowało LPP w komunikacie.
Spółka odzieżowa podała także, że wcześniej całkowicie wstrzymała transport towarów do Rosji oraz wszystkie inwestycje i plany rozwojowe związane z tamtejszym rynkiem. Zamknięto również sprzedaż internetową wszystkich marek należących do LPP.
PRZECZYTAJ TEŻ: Będą podwyżki wynagrodzeń w LPP. Firma chce też zwiększyć zatrudnienie
LPP to polska firma odzieżowa. Zarządza 5 markami modowymi: Reserved, Cropp, House, Mohito i Sinsay. Spółka posiada sieć ponad 2000 salonów sprzedaży, dystrybuuje rocznie przeszło 259 mln sztuk odzieży na 3 kontynenty. LPP zatrudnia 27 tys. osób w biurach i strukturach sprzedaży w Polsce oraz krajach Europy, Azji i Afryki. Spółka jest notowana na warszawskiej Giełdzie Papierów Wartościowych w ramach indeksu WIG20, jak również należy do prestiżowego indeksu MSCI Poland.
Napisz komentarz
Komentarze