Przejdź do głównych treściPrzejdź do wyszukiwarkiPrzejdź do głównego menu
Reklama Ziaja kosmetyki kokos i pomarańcza
Reklama

Marki LPP znikają z Rosji. Zamknięto sklepy

LPP kończy działalność na rynku rosyjskim. – Polska spółka odzieżowa zakończyła operacyjne czynności konieczne do zamknięcia salonów w Rosji i dzisiaj został zamknięty ostatni z nich – poinformowano w komunikacie.
ubrania, moda
(fot. Karol Makurat | Zawsze Pomorze | Zdjęcie ilustracyjne)

LPP znika z rosyjskiego rynku. O swojej decyzji firma poinformowała w komunikacie we wtorek, 29 marca.

– Polska spółka odzieżowa zakończyła operacyjne czynności konieczne do zamknięcia salonów w Rosji i dzisiaj został zamknięty ostatni z nich. Tym samym, zgodnie z wcześniejszą deklaracją, od jutra wszystkie sklepy marek należących do LPP na rynku rosyjskim będą zamknięte – poinformowało LPP w komunikacie.

Spółka odzieżowa podała także, że wcześniej całkowicie wstrzymała transport towarów do Rosji oraz wszystkie inwestycje i plany rozwojowe związane z tamtejszym rynkiem. Zamknięto również sprzedaż internetową wszystkich marek należących do LPP.

PRZECZYTAJ TEŻ: Będą podwyżki wynagrodzeń w LPP. Firma chce też zwiększyć zatrudnienie

LPP to polska firma odzieżowa. Zarządza 5 markami modowymi: Reserved, Cropp, House, Mohito i Sinsay. Spółka posiada sieć ponad 2000 salonów sprzedaży, dystrybuuje rocznie przeszło 259 mln sztuk odzieży na 3 kontynenty. LPP zatrudnia 27 tys. osób w biurach i strukturach sprzedaży w Polsce oraz krajach Europy, Azji i Afryki. Spółka jest notowana na warszawskiej Giełdzie Papierów Wartościowych w ramach indeksu WIG20, jak również należy do prestiżowego indeksu MSCI Poland.


Podziel się
Oceń

Napisz komentarz

Komentarze

Reklama
Reklama
Reklama
Reklama