Polska marka w światowej czołówce marketingu sportowego
Pomorska firma Drutex SA, lider w produkcji okien i drzwi w Europie, ogłosiła rozpoczęcie współpracy z Bayernem Monachium – jednym z największych klubów piłkarskich świata. To największe przedsięwzięcie marketingowe w historii firmy i jeden z najbardziej prestiżowych projektów z udziałem polskiej marki w światowym futbolu.
- Drutex jest jedną z wiodących w Europie firm w swojej branży, tak jak FC Bayern w sporcie. Ponad 40-letnia historia firmy to synonim stabilności i wysokiej jakości, a jednocześnie ciągłej innowacyjności. Cieszymy się, że możemy powitać DRUTEX w naszej rodzinie partnerów - mówi Michael Diederich, wiceprezes Bayernu Monachium.
CZYTAJ TEŻ: Drutex kupuje nowe samochody ciężarowe. Będą jeździły po całej Europie

Trzyletnia umowa Druteksu z Bayernem Monachium
Umowę sponsorską podpisano na trzy lata. W jej ramach Drutex ma status „Official Platinum Partner of FC Bayern München”, „Official Partner of FC Bayern München” oraz - na wyłączność - „Official Door and Window System Partner of FC Bayern München”. W ramach współpracy niemiecki klub będzie eksponował marki na bandach LED wokół boiska, pojawi się reklama na tablicy sędziowskiej, w social mediach oraz oficjalnych kanałach komunikacyjnych klubu.
Globalna kampania reklamowa. Wkrótce spot reklamowy
Jak poinformowała firma z Bytowa, w ramach współpracy powstanie także spot reklamowy który stanie się integralną częścią kampanii mediowej marki, zapewniając jej globalny zasięg i dotarcie do milionów kibiców na całym świecie. Jest to absurdalnie wielki krok Drutexu w kierunku światowej ekspansji. Bayern to marka uwielbiana na całym świecie, a co za tym idzie świetny nośnik marketingowy.
- Od lat budujemy siłę marki w oparciu o zdrowe fundamenty, niezależność biznesową, konsekwentną politykę inwestycyjną i długofalową współpracę z kontrahentami. Dlatego partnerstwo z aktualnym i wielokrotnym mistrzem Niemiec oraz drużyną regularnie występującą w Lidze Mistrzów i święcącą tam triumfy jest dla nas naturalnym wyborem - mówi Leszek Gierszewski, Założyciel i Prezes Zarządu Drutex SA. - Chcemy i możemy wspólnie z Bayernem Monachium kontynuować międzynarodową ekspansję i umacniać swoją pozycję na rynku globalnym. Jesteśmy jeszcze przecież na początku drogi rozwoju. Na szczęście nic nikomu nie musimy udowadniać, bo Drutex to silna i stabilna finansowo firma i lojalny partner w biznesie, a swoją markę i pozycję w branży budowaliśmy przez ostatnie 40 lat.
ZOBACZ TAKŻE: Neptun pojechał do Pragi! Bóg Mórz wystąpił w reklamie Baltic Express
Nie jest to pierwsza tak prestiżowa współpraca spółki ze światem sportu. W 2024 roku Drutex został Oficjalnym Partnerem Interu Mediolan oraz zainicjował współpracę z Juventusem Turyn, AS Roma, Cagliari i Palermo. Ponadto warto przypomnieć kampanię, w której wzięli udział Jakub Błaszczykowski, Philipp Lahm i Andrea Pirlo. Drutex wspiera także polską reprezentację piłkarską oraz Puchar Świata w skokach narciarskich.
- W związku z rozpoczęciem współpracy z FC Bayern, Drutex przygotowuje szereg projektów marketingowych i sprzedażowych wraz ze specjalnie dedykowaną ofertą dla swoich partnerów handlowych. Działania będą obejmowały nie tylko kampanię, promocje i nowy branding, ale również zmiany w ofercie produktowej przygotowanej w związku ze współpracą z FC Bayern - mówi Michał Makarczyk-Rodkiewicz z MakMedia, firmy odpowiadającej za komunikację firmy Drutex.
























Napisz komentarz
Komentarze