Prace w doku i przygotowanie kadłuba promu elektrycznego
Prom od 13 do 19 listopada znajdował się w doku, gdzie przechodził – zgodnie z kontraktem, przegląd i czyszczenie kadłuba oraz drobne naprawy malarskie w części podwodnej. Na promie każdego dnia pracuje ok. 100 osób z różnych branż. Ponad połowa jest odpowiedzialna za realizację prób na uwięzi, na które obecnie jest położony największy nacisk.
Próby przechyłów i ostatnie etapy budowy promu hybrydowego
Po przeprowadzeniu prób przechyłów pozostały już tylko dni do jednego z najważniejszych etapów budowy – prób morskich. Choć harmonogram jest bardzo zaawansowany, na pokładzie nadal prowadzone są intensywne prace:
- wykończeniowe,
- malarskie,
- izolacyjne,
- stolarskie,
- porządkowe,
- a także uruchamianie kolejnych systemów.
Nowoczesny prom elektryczny Bjarkøy dla norweskiego armatora. Specyfikacja techniczna
Każdego dnia pracownicy stoczni, kooperanci, serwisanci przybliżają realizację projektu do końcowego etapu – zdania jednostki norweskiemu armatorowi. Prom jest budowany na mocy kontraktu podpisanego w grudniu 2023 roku.
- Ma 63,65 m długości całkowitej, 15,50 m szerokości,
- a jego pokład pomieści 149 osób (pasażerowie i załoga) i 50 samochodów osobowych.

























Napisz komentarz
Komentarze