Reklama E-prenumerata Zawsze Pomorze na rok z rabatem 30%
Reklama Przygody Remusa rycerz kaszubski
Reklama

Trwa konferencja Media-Biznes-Kultura. Na UG dyskutowano m.in. o przyszłości mediów

Na Uniwersytecie Gdańskim trwa konferencja Media-Biznes-Kultura. W tym roku głównych tematem organizowanego przez Instytut Mediów, Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej Uniwersytetu Gdańskiego jest inkluzywność w mediach i komunikacji.
Trwa konferencja Media-Biznes-Kultura. Na UG dyskutowano m.in. o przyszłości mediów
Pierwszego dnia odbyła się otwarta debata: „Bitwa o inkluzywność. Co dalej z mediami publicznymi?” z udziałem przedstawicieli z ośrodków naukowych i ekspertów rynku medialnego. Jednym z gości był Mariusz Szmidka, redaktor naczelny „Zawsze Pomorze”

Autor: Karol Makurat | Zawsze Pomorze

- Tegoroczna, jubileuszowa, 10. edycja konferencji jest poświęcona zagadnieniom inkluzywności w mediach i komunikacji, obejmującym zarówno teoretyczne koncepcje, jak i praktyczne wyzwania - informują organizatorzy.



W tym roku podczas konferencji zdecydowano się na wprowadzenie formuły tzw. podstolików medialnych. Dzięki niej będzie możliwość prowadzenie pogłębionych dyskusji, inicjowania badań czy rekomendacji w wybranych obszarach.

Pierwszego dnia odbyła się również otwarta debata: „Bitwa o inkluzywność. Co dalej z mediami publicznymi?” z udziałem przedstawicieli z ośrodków naukowych i ekspertów rynku medialnego. Jednym z gości był Mariusz Szmidka, redaktor naczelny „Zawsze Pomorze”.

Drugiego dnia konferencji, 17 października, będą się toczyć wokół czterech podstolików medialnych:

  • Jak rozmawiać inkluzywnie o historii, kulturze i sztuce?,
  • Media a zrównoważony rozwój – wyzwania i kompetencje przyszłości,
  • Komunikowanie polityczne: zagrożenia dla systemu demokratycznego,
  • Edukacja medialna jako narzędzie przeciwdziałania wykluczeniu.
Więcej o autorze / autorach:
Podziel się
Oceń

Napisz komentarz

Komentarze

ReklamaPrzygody Remusa rycerz kaszubski
ReklamaNewsletter Zawsze Pomorze - zapisz się
Reklama