Przejdź do głównych treściPrzejdź do wyszukiwarkiPrzejdź do głównego menu
ReklamaHossa Wiczlino Gdynia

35 zł za tydzień parkowania nieopodal lotniska

Na lotnisku w Gdańsku uruchomiono nowy, długoterminowy parking "P7-Najtańszy". Od terminalu pasażerskiego dzieli go kilkaset metrów, a przejście spacerem do hali odlotów i przylotów zajmuje 10 minut. Kierowcy zapłacą za pierwszy tydzień parkowania tylko 35 zł.
Fot. Port Lotniczy im. Lecha Wałęsy

Parking "P7-Najtańszy" został uruchomiony kilkaset metrów od terminalu pasażerskiego gdańskiego lotniska, przy ul. Azymutalnej, prostopadłej do ul. Spadochroniarzy. Przejście z parkingu do hali odlotów i przylotów ma trwać nie dłużej niż 10 minut. Na P7 może już teraz parkować 460 aut, a docelowo będzie ich mogło być aż 900.
 
- Otwarcie kolejnego, siódmego już parkingu wokół lotniska, to efekt owocnej i rozwijającej się wciąż współpracy lotniska i Interparking, operatora parkingów - mówi Agnieszka Michajłow, rzeczniczka prasowa Portu Lotniczego Gdańsk im. Lecha Wałęsy. - P7-Najtańszy jest przeznaczony do postoju długoterminowego, szczególnie dla tych podróżnych, którzy wylatują z Gdańska na dłużej, na wakacje lub wyjazdy służbowe. Wyjątkowo korzystnie prezentują się ceny za parkowanie. Stawka za 7-dniowy pobyt na parkingu to zaledwie 35 zł, zaś za 14 dni postój kosztuje 77 zł.

Klient, który zaplanuje jeszcze dłuższe pozostawienie swojego samochodu na parkingu P7, zapłaci 6 zł za każdą kolejną dobę. Rezerwacji można dokonywać poprzez stronę airport.gdansk.pl.

Fot. Port Lotniczy im. Lecha Wałęsy

 

W najbliższych miesiącach Port Lotniczy Gdańsk oraz Interparking poszerzą ofertę parkingów o kolejne miejsca i usługi. Z myślą o wygodzie parkujących zmieniać się będzie także sposób oznakowania dojazdów do parkingów oraz samych miejsc postojowych. Interparking jest operatorem na lotnisku w Gdańsku od 2001 r. Firma działa w dziewięciu europejskich krajach. Obsługuje ponad 800 parkingów o łącznej pojemności ponad 340 tys. miejsc postojowych. 

 


Podziel się
Oceń

Napisz komentarz
Komentarze
ReklamaHossa Wiczlino Gdynia
Reklama Kampania 1,5 % Fundacja Uśmiech dziecka