Przejdź do głównych treściPrzejdź do wyszukiwarkiPrzejdź do głównego menu
ReklamaHossa Wiczlino Gdynia

Fernando Alonso właścicielem jachtu z gdańskiej stoczni

Stocznia Sunreef Yachts specjalizuje się w budowie luksusowych katamaranów. Po tenisiście Rafaelu Nadalu, znanym na całym świecie odkrywcy Mike’u Hornie, który został ambasadorem linii ekspedycyjnej, zamówienie, tym razem na elektryczny katamaran, złożył dwukrotny mistrz Formuły 1 Fernando Alonso. Luksusowa jednostka powstaje w Gdańsku.
Fernando Alonso na katamaranie 80 Sunreef Power Eco

Autor: Sunreef Yachts

Dwukrotny mistrz Formuły 1 Fernando Alonso właścicielem jachtu ze stoczni Sunreef Yachts. To elektryczny katamaran 60 Sunreef Power Eco, który powstaje w Gdańsku. Fernando Alonso zamówił go w 2021 roku.

>>> Zobacz, jak wygląda luksusowy katamaran 60 Sunreef Power Eco. Robi wrażenie! <<<

Stocznia Sunreef Yachts z Gdańska zbuduje luksusowy jacht dla Fernando Alonso

Dlaczego Fernando Alonso wybrał stocznię z Gdańska? Sunfreef Yachts przekazała, że mistrz Fromuły 1 podczas targów Cannes Yachting Festival, które odbyły się we wrześniu tego roku, tak uzasadnił swoją decyzję:

– To był łatwy wybór. Sunreef Yachts to stocznia, która łączy luksus i zrównoważony rozwój w wyjątkowy sposób. Kiedy odwiedziłem ich zakład w Polsce, zobaczyłem jak dba się w tej firmie o wszystkie szczegóły. To jest właśnie esencja luksusowego jachtingu – powiedział Fernando Alonso.

Stocznia poinformowała także, że kierowca Formuły 1 zdecydował się spędzić wakacje na Mykonos na pokładzie jednej z luksusowych jednostek z Gdańska. Był to katamaran żaglowy Sunreef 80 Eco. Sunreef Yachts opublikowała zdjęcia i film z tej podróży.

– Moje życie płynie bardzo szybko. Dużo podróżuję po całym świcie. Kiedy jestem na torze, znów chodzi o prędkość. Kiedy cieszę się wolnym czasem, chcę czegoś dokładnie odwrotnego. Chcę podróżować w całkowitej ciszy, bez spalin, bez wibracji – powiedział Fernando Alonso.

60 Sunreef Power Eco. Co to za jednostka?

60 Sunreef Power Eco to ekologiczny katamaran. Ma 18,3 m długości i 10,7 m szerokości. Wyposażony jest w elektryczny napęd 2 x 180 KW oraz w panele słoneczne o wydajności 21,5 kWp. Jak informuje gdańska stocznia, opatentowany przez nią system solarny pokrywa 68,6 m2 powierzchni pokładu.

– Panele słoneczne są w pełni zintegrowane z różnymi kompozytowymi elementami jachtu, takimi jak burty kadłubów czy nadbudowa. Na 60 Sunreef Power Eco umieszczono innowacyjne silniki elektryczne, zasilane z ultralekkich baterii, które zapewniają cichą i bezwibracyjną żeglugę. Dzięki nowoczesnym rozwiązaniom oraz ekologicznym materiałom wykończeniowym 60 Sunreef Power oferuje w pełni kompleksowe podejście do zrównoważonej żeglugi – podaje stocznia z Gdańska.


Podziel się
Oceń

Napisz komentarz
Komentarze
ReklamaHossa Wiczlino Gdynia
Reklama Kampania 1,5 % Fundacja Uśmiech dziecka