Przejdź do głównych treściPrzejdź do wyszukiwarkiPrzejdź do głównego menu
ReklamaHossa Wiczlino Gdynia

Weź udział w castingu [nl] i zostań gdańskim tiktokerem

Poszukiwani są gdańska tiktokerka lub tiktoker. Miasto ogłosiło casting. Zwycięzcy będą mieli szansę stać się ambasadorami Gdańska w mediach społecznościowych. Zgłoszenia do pierwszego etapu przyjmowane są do 26 sierpnia. Na najlepszych czekają nagrody i możliwość współpracy z Piotrem Byliną, czyli tiktokowym Edziem.
Gdańsk, ul. Długa, Długi Targ
(fot. Karol Makurat | Zawsze Pomorze)

Oficjalny profil Gdańska na platformie TikTok powstał przed rokiem Miasto zgromadziło na nim już setki tysięcy polubień i wyświetleń oraz ponad 16 000 obserwujących. Teraz kolejnym krokiem w rozwój profilu i sposobem na dotarcie do młodych gdańszczanek i gdańszczan jest casting, który ma wyłonić kreatywne i twórcze osoby. Zwycięzcy konkursu będą mieli szansę na stałą współpracę przy tworzeniu materiałów filmowych na potrzeby mediów społecznościowych miasta Gdańska. Twarzą i mentorem akcji został Piotr Bylina – tiktoker znany pod pseudonimem Edzio.

– Sam jestem twórcą i uważam, że przeprowadzenie castingu w takiej formie jest naprawdę ciekawym sposobem na promocję Gdańska – mówi Piotr Bylina. – Z drugiej strony, jestem także gdańszczaninem i cieszę się, że mojemu miastu zależy na dotarciu do młodszej publiczności. To na razie rzadko spotykane, by władze miasta doceniały TikToka, a według mnie to platforma z naprawdę dużym potencjałem przekazu – dodaje.

PRZECZYTAJ TEŻ: Ta noc w Gdańsku należała do Slipknota

Pierwszy etap castingu potrwa do 26 sierpnia i obejmuje zebranie zgłoszeń i wybór osób, które zakwalifikują się do kolejnego etapu. Wystarczy mieć skończone 16 lat i mnóstwo pomysłów na pokazanie miasta w krótkiej, dynamicznej formie. Następnie uczestnicy i uczestniczki zrealizują jedno z trzech określonych przez organizatorów zadań castingowych. Komisja konkursowa, w skład której wchodzą Piotr Bylina, przedstawiciele Urzędu Miejskiego w Gdańsku, partnera konkursu – agencji Personal PR oraz Gdańskiej Rady Młodzieżowej, wyłonią maksymalnie trójkę zwycięzców, którzy otrzymają nagrodę w wysokości 2 tysięcy złotych, możliwość przygotowania materiałów wideo pod opieką Piotra Byliny, a także szansę na stanie się mikroinfluencerem.

– TikTok umożliwia tworzenie kreatywnych treści, których odbiorcami są młodsi użytkownicy i użytkowniczki internetu – komentuje Marek Bonisławski, dyrektor Biura Prezydenta gdańskiego urzędu miejskiego. – Zdecydowaliśmy się wykorzystać właśnie ten kanał społecznościowy, aby do nich dotrzeć i zaangażować ich w mówienie o aspektach ważnych dla naszego miasta.

Publiczne ogłoszenie wyników nastąpi między 19 a 25 września.

Formularz, regulamin i dodatkowe informacje odnośnie konkursu


Podziel się
Oceń

Napisz komentarz
Komentarze
ReklamaHossa Wiczlino Gdynia
Reklama Kampania 1,5 % Fundacja Uśmiech dziecka