Reklama E-prenumerata Zawsze Pomorze na rok z rabatem 30%
Reklama Przygody Remusa rycerz kaszubski
Reklama
PATRONAT

Trwa XXX Zjazd Katedr Marketingu, Handlu i Konsumpcji w Gdańsku

W Gdańsku trwa jubileuszowa edycja Zjazdu Katedr Marketingu, Handlu i Konsumpcji. Wydarzenie organizowane przez Wydział Zarządzania Uniwersytetu Gdańskiego, Wydział Zarządzania i Ekonomii Politechniki Gdańskiej, a także Fundację Rozwoju Uniwersytetu Gdańskiego odbywa się już po raz 30. Tym razem przyświeca mu hasło „Łączy nas Marketing”.
XXX Zjazd Katedr Marketingu, Handlu i Konsumpcji w Gdańsku
XXX Zjazd Katedr Marketingu, Handlu i Konsumpcji w Gdańsku

Autor: Karol Makurat | Zawsze Pomorze

Główne cele i znaczenie Zjazdu Katedr Marketingu

Zjazd Katedr Marketingu, Handlu i Konsumpcji trwa w Gdańsku do środy, 17 września w hotelu Almond Business & SPA. Jubileuszowe wydarzenie jest wyjątkowe – to hołd dla wszystkich poprzednich edycji, a także przestrzeń do wymiany wiedzy, doświadczeń oraz budowania jedności w środowisku marketingowym. 

– Uczestnicy w trakcie zjazdu będą mieli okazję zgłębić rolę marketingu wobec współczesnych wyzwań XXI wieku – ekonomicznych, społeczno-kulturowych, demograficznych i politycznych – oraz jego znaczenie dla organizacji funkcjonujących w dynamicznie zmieniającym się świecie. Program wydarzenia obejmie dyskusje uwzględniające perspektywy teoretyczne, empiryczne i metodyczne – informowali w zaproszeniu na zjazd organizatorzy wydarzenia.

XXX Zjazd Katedr Marketingu, Handlu i Konsumpcji w Gdańsku

Najważniejsze zagadnienia poruszane podczas zjazdu

Celem konferencji jest podjęcie ważnych i aktualnych problemów oraz wyzwań marketingu w następujących obszarach:

  • strategie marketingowe w warunkach niepewności ekonomicznej, kryzysów politycznych i społecznych;
  • metodologie, trendy i innowacje w badaniach rynkowych;
  • marketing w budowaniu wartości publicznej, działań non-profit i komunikacji społecznej;
  • transformacja komunikacji marketingowej w dobie zmian technologicznych i społecznych;
  • zastosowanie AI w analizie danych, personalizacji i automatyzacji marketingu;
  • technologie transformacyjne w marketingu: Metaverse, IoT, VR, AR i big data;
  • marketing w modelach subskrypcyjnych, gospodarki współdzielenia i e-commerce;
  • zmiany pokoleniowe a nowe wzorce zachowań konsumenckich;
  • zarządzanie doświadczeniem klientów i budowanie długoterminowych relacji z marką;
  • marketing odpowiedzialny ekologicznie, społecznie i etycznie w kontekście zrównoważonego rozwoju;
  • wyzwania i szanse wynikające z różnorodności kulturowej i ekspansji międzynarodowej;
  • strategie omnichannel: integracja doświadczeń online i offline.

Wydarzenie objęte jest patronatem honorowym Marszałka Województwa Pomorskiego oraz Polskiego Naukowego Towarzystwa Marketingowego.

Więcej o autorze / autorach:
Podziel się
Oceń

Napisz komentarz

Komentarze

ReklamaPrzygody Remusa rycerz kaszubski
Reklama
Reklama