Główne cele i znaczenie Zjazdu Katedr Marketingu
Zjazd Katedr Marketingu, Handlu i Konsumpcji trwa w Gdańsku do środy, 17 września w hotelu Almond Business & SPA. Jubileuszowe wydarzenie jest wyjątkowe – to hołd dla wszystkich poprzednich edycji, a także przestrzeń do wymiany wiedzy, doświadczeń oraz budowania jedności w środowisku marketingowym.
– Uczestnicy w trakcie zjazdu będą mieli okazję zgłębić rolę marketingu wobec współczesnych wyzwań XXI wieku – ekonomicznych, społeczno-kulturowych, demograficznych i politycznych – oraz jego znaczenie dla organizacji funkcjonujących w dynamicznie zmieniającym się świecie. Program wydarzenia obejmie dyskusje uwzględniające perspektywy teoretyczne, empiryczne i metodyczne – informowali w zaproszeniu na zjazd organizatorzy wydarzenia.

Najważniejsze zagadnienia poruszane podczas zjazdu
Celem konferencji jest podjęcie ważnych i aktualnych problemów oraz wyzwań marketingu w następujących obszarach:
- strategie marketingowe w warunkach niepewności ekonomicznej, kryzysów politycznych i społecznych;
- metodologie, trendy i innowacje w badaniach rynkowych;
- marketing w budowaniu wartości publicznej, działań non-profit i komunikacji społecznej;
- transformacja komunikacji marketingowej w dobie zmian technologicznych i społecznych;
- zastosowanie AI w analizie danych, personalizacji i automatyzacji marketingu;
- technologie transformacyjne w marketingu: Metaverse, IoT, VR, AR i big data;
- marketing w modelach subskrypcyjnych, gospodarki współdzielenia i e-commerce;
- zmiany pokoleniowe a nowe wzorce zachowań konsumenckich;
- zarządzanie doświadczeniem klientów i budowanie długoterminowych relacji z marką;
- marketing odpowiedzialny ekologicznie, społecznie i etycznie w kontekście zrównoważonego rozwoju;
- wyzwania i szanse wynikające z różnorodności kulturowej i ekspansji międzynarodowej;
- strategie omnichannel: integracja doświadczeń online i offline.
Wydarzenie objęte jest patronatem honorowym Marszałka Województwa Pomorskiego oraz Polskiego Naukowego Towarzystwa Marketingowego.
























Napisz komentarz
Komentarze