Przejdź do głównych treściPrzejdź do wyszukiwarkiPrzejdź do głównego menu
Reklama
Reklama

Praca dla prawie 2000 osób w Gdańsku. Rekrutują firmy z największego centrum biznesowego

Prawie 2000 osób może znaleźć pracę w Gdańsku. Nowych pracowników szukają firmy prowadzące działalność w Olivia Centre – największym i najnowocześniejszym centrum biurowo-biznesowym w Trójmieście. Jak informują jego przedstawiciele, mimo pandemii rekrutowana jest znacznie większa liczba osób niż przed 2020 r.
(Fot. Dawid Linkowski)

Pracę w Gdańsku można znaleźć m.in. w regionalnym biurze Facebooka. Tam potrzebnych jest aż 500 osób. Czym będą się zajmować? Centrum operacyjne globalnego potentata mediów społecznościowych oferuje doradztwo dla małych i średnich przedsiębiorstw w zakresie kampanii marketingowych, sprzedażowych i rekrutacyjnych. Takie wsparcie będzie udzielane po polsku i po rosyjsku, ale docelowo także w językach: angielskim, niemieckim, czeskim, węgierskim i rumuńskim. Obejmie wszystkie platformy Meta – tak po zmianie nazwy nazywa się firma Marka Zuckerberga – czyli Facebook, WhatsApp, Instagram i Messenger.

Na początku 2022 r. w Olivia Centre działalność rozpocznie kolejny najemca, który już teraz szuka 600 nowych osób. Nazwy przedsiębiorstwa centrum na razie nie ujawnia.

Olivia rozwija się i powiększa – teraz po roku pandemii widzimy to bardzo wyraźnie. Każdego tygodnia nasi rezydenci publikują co najmniej kilka ogłoszeń rekrutacyjnych. Nawet pobieżnie je analizując, widać, że powstają stanowiska wynikające z rozwoju ich biznesu. Rezydenci wchodzą na nowe rynki – poszukują pracowników znających różne języki, lub rozszerzają zakres usług, ponieważ szukają czasami bardzo unikalnych lub niszowych specjalizacji – mówi Małgorzata Gwozdz, dyrektor działu HR w Olivia Centre.

Podkreśla, że wraz ze zwiększaniem powierzchni biur równocześnie rośnie liczba nowych miejsc pracy.

– Rezydenci szukają menedżerów i specjalistów z branży IT, z umiejętnościami analitycznymi, audytorskimi, controllingowymi, ale też z branży energetycznej i specjalistów z zakresu mediów społecznościowych. Z drugiej strony, potencjalni kandydaci szukają informacji, jak można złożyć ofertę do firm rezydujących w Olivii – dodaje.

Przedstawiciele centrum podają, że ostatni kwartał był trzecim rekordowym kwartałem w 11-letniej historii centrum biznesowego. Podpisane w lipcu, sierpniu i we wrześniu umowy objęły ponad 18 tys. m2. Pod koniec 2020 roku natomiast jeden z najemców podpisał umowę na ponad 15 tys. m2, co uruchomiło rekrutację na ponad 650 osób.

To doskonały czas, aby pracownicy szukali ścieżki kariery wśród największych firm Olivii. Warto, aby ambitni ludzie regularnie sprawdzali pojawiające się oferty pracy na stronie Olivia Centre, ale również w najpopularniejszych portalach rekrutacyjnych, gdyż większość rezydentów właśnie tam aktywnie prowadzi działania. Z pewnością dobrym rozwiązaniem jest również aktywne poszukiwanie szansy dla siebie we własnym zakresie, gdyż firmy części procesów nie prowadzą jawnie i, być może, dobra kandydatura spotka się z zainteresowaniem decydentów. Warto również szukać także wśród tych, którzy dynamicznie się rozwijają i ich rosnący potencjał powoduje, że nie zawsze łatwo jest im znaleźć odpowiednich kandydatów poprzez portale internetowe – mówi Bogusław Wieczorek z Olivia Centre.

Pracę można znaleźć m.in. w firmach: Airhelp, Amazon, Arrow, Bayer, Deloitte, Energa, EPAM, Fujifilm, Nordea, PwC, Ricoh, Sii, Staples oraz ThyssenKrupp. 


Podziel się
Oceń

Napisz komentarz
Komentarze
Reklama
Reklama
Reklama