Wraz z początkiem przygotowań do nowego sezonu Lechia Gdańsk ogłasza ważne wzmocnienie. Tym razem poza boiskiem. Firma LVT, działająca w branży oświetleniowej i mająca siedzibę w Gdańsku, została nowym sponsorem klubu. Umowa obowiązywać będzie do 30 czerwca 2026 roku.
Na mocy porozumienia logotyp marki XUDO, jednej z linii produktowych LVT, pojawi się na koszulkach meczowych pierwszej drużyny Lechii. To kolejny krok w kierunku odbudowy pozycji klubu, tym bardziej cenny, że biało-zielonych ma wspierać lokalna firma. Oby za tym ruchem poszły kolejne kroki trójmiejskich i pomorskich firm w kierunku Lechii.
- Dołączenie do grona sponsorów jednego z najbardziej zasłużonych klubów w Polsce to dla nas wielki zaszczyt. Lechia to nie tylko piłka – to historia, emocje i tożsamość Gdańska. Tysiące wiernych kibiców i pasja, która inspiruje. Z dumą stajemy się częścią tej społeczności – podkreśla Piotr Święczkowski, właściciel LVT.
Drugi z właścicieli firmy Marcin Abramowicz dodaje:— Nie chodzi nam tylko o ekspozycję logotypu. Chcemy wspierać Lechię w jej rozwoju – sportowym, organizacyjnym, społecznym. Wier zymy, że razem możemy tworzyć przyszłość, która będzie powodem do dumy dla całego Pomorza.
LVT to nowoczesna marka z Gdańska, oferująca oświetlenie do domów, biur i przestrzeni inwestycyjnych.
— Dziękujemy firmie LVT za zaufanie i zaangażowanie. Wierzymy, że to początek wartościowej i długofalowej współpracy. Partnerzy tacy jak LVT pokazują, że Lechia znów staje się projektem, w który warto inwestować – mówi Paweł Kokosza, dyrektor komercyjny Lechii Gdańsk.
Napisz komentarz
Komentarze