Fundusz Arena Gdańszczan. Wsparcie lokalnych inicjatyw
Polsat Plus Arena Gdańsk chce być miejscem nie tylko dla kibiców, ale i całej społeczności gdańszczan. Dlatego powstał fundusz w ramach programu Arena Gdańszczan, którego celem jest otwarcie stadionu na niekomercyjne działania lokalne.
Do zdobycia jest od 3 do 20 tysięcy złotych na projekty dostępne dla różnych grup wiekowych i bezpłatne dla ich uczestników.
Dwa sezony wsparcia. Terminy i lokalizacje wydarzeń
W pierwszej edycji Funduszu Arena Gdańszczan wsparcie otrzyma 10 inicjatyw podzielonych na dwa sezony:
- jesienno-zimowy (od 3 października do 31 grudnia 2025 roku) obejmie wydarzenia w Polsat Plus Arenie Club i Sali Pucharowej,
- zimowo-wiosenny (od 1 stycznia do 30 czerwca 2026 roku) przeniesie działania na błonia stadionu, parkingi, tor wrotkarski oraz inne dostępne przestrzenie wokół obiektu.
Jakie projekty można zgłaszać do Funduszu Arena Gdańszczan?
Granty mają umożliwić organizację: warsztatów, festynów, wystaw, spotkań edukacyjnych, wydarzeń sportowych czy ekologicznych. Doceniane będą zwłaszcza projekty innowacyjne, które mogą rozwinąć się w kolejnych latach.
Jak wziąć udział w konkursie grantowym Polsat Plus Areny Gdańsk?
Pierwszym krokiem w konkursie będzie wizja lokalna stadionu.
- Zaplanowano ją na poniedziałek, 22 września w dwóch turach: przedpołudniowej i popołudniowej.
Zapisy na oprowadzanie oraz szczegółowe informacje o funduszu dostępne są na stronie Polsat Plus Areny Gdańsk w zakładce „Arena Gdańszczan”.
Terminy zgłoszeń i ogłoszenie wyników
- Zgłoszenia projektów można przesyłać do 30 września tego roku.
- Wyniki konkursu poznamy do 10 października.
























Napisz komentarz
Komentarze