Nowy serwis Finnlines w Porcie Gdynia
Finnlines to jeden z największych operatorów promowych w Europie, posiadający dziewiętnaście statków. Jak informuje fiński armator, cotygodniowa trasa zahaczająca o Port Gdynia oferuje opłacalną kosztowo i praktyczną intermodalną alternatywę dla transportu drogowego towarów przewożonych do i z Polski do Belgii, Francji, Wielkiej Brytanii, Hiszpanii i Finlandii. W Porcie Gdynia z armatorem Finnlines współpracuje terminal OT Port Gdynia.
Ponadto umożliwia bezpośrednie połączenie Polski z globalną siecią Grimaldi Group, której Finnlines jest częścią. W ofercie są połączenia z: Dalekim Wschodem, Bliskim Wschodem, Morzem Śródziemnym, Afryką Zachodnią, Ameryką Południową i wschodnim wybrzeżem Stanów Zjednoczonych.
– Nasza rozszerzona usługa obejmuje wdrożenie trzech statków klasy Finneco. Te najnowocześniejsze hybrydowe jednostki ro-ro są dostosowane do obsługi szerokiej gamy ładunków, w tym ro-ro, drobnicowych, samochodowych i kontenerów. Statki mogą przewozić specjalne i ponadgabarytowe przesyłki, takie jak jednostki o bardzo dużej szerokości lub wadze transportowane na pokładach otwartych lub na podwoziach typu mafi – mówi Blasco Majorana, Line Manager z Finnlines.
Jak informuje armator, nowe połączenie odzwierciedla jego stałe zaangażowanie w zrównoważony rozwój, innowacje operacyjne i niezawodne usługi logistyczne w całej Europie.
– Ciągle udoskonalamy nasze usługi, aby lepiej spełniać potrzeby klientów, i aktywnie poszukujemy nowych możliwości wzrostu. Dzięki naszym nowoczesnym statkom oraz rozwiązaniu Green Lane zapewniamy również jedną z najbardziej przyjaznych dla środowiska alternatyw transportowych – mówi Merja Kallio-Mannila, dyrektor handlowy Finnlines.
Finnlines w ramach usługi Green Lane oferuje transport ładunków i pasażerów statkami zasilanymi energią elektryczną lub biopaliwami.
























Napisz komentarz
Komentarze